jans

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Jan Sandström - 4 maj 2012 17:54

Det känns som att de har rätt i väderspåningen, jag har ont i nästan hela kroppen.

Verkar som att det ska komma minst en halvmeter snö i natt och eller morgon lördag.

Har inte lust med någonting just nu.


Jag gjorde en beställning från Clas Ohlson i början av veckan då de lovade 20% och fri frakt.

Fick direkt ett mejl om att varorna skulle skickas den 1/5.

Alldeles nu kom ett mejl om att nu är varorna på väg så jag gissar att de fårr ganska mycket att föra de här dagarna.

Men det tror jag det med de villkoren, synd bara att man inte behövde köpa massor av grejor, eller det behöver man ju alltid göra men att sedan behöva grejorna är en annan femma. :-)

Trevlig helg till er alla.


Nu ska jag sätta på Helgonet (Simon Templar) med Roger Moore

Eller ska jag se på Flipper (Delfinen) det är lagomt underhållande när kroppen är i uppror.

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards