jans

Alla inlägg den 14 maj 2012

Av Jan Sandström - 14 maj 2012 17:26

skit och förbannelse att man ska ha det så här.

Åkte till stugan i helgen och hade det skönt även om vädret kunnat visa sig från en lite bättre sida.

Men i söndags fick jag lite arbetslust (helt otroligt eller hur) och monterade upp 4 speglar i hallen, delar av en gammal spegelvägg och sedan tog jag itu med en utelampa på förrådet.

Lampan monterade jag i fjol men nu satte jag dit ett skymningsrelä och kopplade in allt.

Det sitter en bit upp så jag fick klättra lite på en stege, någon meter men ändå klättra.

Straffet är att jag idag, eller det började i natt med VÄRK i knän och händer.

Inte nog med det så hade Inger punka på cykeln som jag fick fixa i morse och dessutom på bakhjulet.

Varför kan hon inte göra punka på framhjulet, mycket enklare att byta slang på det för jag ids inte hålla på med lappar (eller ska man säga samer om det också).


Har haft så jä---a ont av och till hela dagen men trösten är att det kunde varit värre.


Men filmen som sändes idag var skapligt bra, Rötägg hette den, nä den fanns inte med på IMDB.


Nu sätter jag mig i soffan med en bok och sover lite   

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards