jans

Alla inlägg den 14 juli 2012

Av Jan Sandström - 14 juli 2012 09:19

Och här sitter man igen, det är ingen direkt värme idag då det blåser nån sydvästvind rakt in på altan.

Men inte kan man sitta inne för det   

Det regnar då inte och man kan skönja solen ibland.


Gårdagen blev lugn och vi satt här ute i stort sett hela dagen,  senare efter middan kom Erik upp med bilen och körde senare hem på sin moppe, så nu kan vi komma oss ut OM vi vill.

Ha Inger klagar på att hon inte fick påfyllning av sitt te, jag är inne på min andra mugg kaffe och på radion är det "Ring så spelar vi". Där skulle man kunna göra om programmet till "Vi ringer så spelar ni".

Findetaljerna kan någon annan reda ut.


Och idag tar vi det lugnt om jag får bestämma, hade ganska ont i natt igen.

Det kommer en stund efter att jag somnat, en halvtimme ungefär när lederna stelnat till så kommer den molande värken, då går jag upp och tittar i fönstren om det kanske är någon björn i närheten, men än har jag inte sett någon.

Och värken kan hålla i sig någon eller några timmar tills jag somnar av utmattning eller bara trötthet.


Nu är det nyheterna så då lägger jag på.


Godmorgon och sköt om dig.

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards