jans

Alla inlägg den 20 juli 2012

Av Jan Sandström - 20 juli 2012 11:53

Igår fick vi åska, eller jag fick uppleva det   

När Inger kom upp hade det slutat men de fick mer regn i stan, 17.8mm uppmätt, här fick jag bara runt 7 mm.


Idag kan det mycket väl dra ihop sig igen för det är blåsvart lite här och var och myggen är som    på mig.


Jag har då monterat den fönstermarkis vi köpt på Rusta men inte är det samma kvallitet som de vi har hemma och suttit uppe över 20 år, men dem hållar på att behöva nytt tyg.


Nu har vi bara stannat av för att, just det dricka kaffe och läsa lite korsord.

Inger dricker för resten bara te av någon anledning men då får jag ju ha mitt kaffe för mig själv.


Det har gått lite trögt att köra via mobilen och Erkik kom på varför, jag har tydligen för gammalt SIM-kort då jag endast använder EDGE och inte 3G, men då räcker å andra sidan min pott på 1 GB längre då jag inte surfar runt så mycket i onödan.


Jag saknar flugsnapparna som tog hand om myggen.


Ta hand om varandra.

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards