jans

Alla inlägg den 21 juli 2012

Av Jan Sandström - 21 juli 2012 18:41

Jag förstår mig inte på Inger som idag bara målar och målar.
Kunde inte hon ta och koka kaffe eller laga middag åt mig som sitter här och är hungrig.

 

Inger grundmålar väggbrädorna.

 

Nä jag skojar, hon är bara så duktig och händig så jag vet inte hur jag skulle klara mig utan henne.


Provar ätt lägga upp en mobilbild men så jobbigt att skriva på mobilen.


Av Jan Sandström - 21 juli 2012 09:06

Idag är det lite kyligt ute här i "paradiset" men inte hindrar det oss från att sitta ute och fika.

Men det där med kallt och varmt är ju relativt, + 10 grader kan man ju anse både varmt och kallt allt beroende på var och när det är det.

Hörde på Ring så spelar vi att de hade +2 uppe vid Kebnekajse och isen hade inte gått på sjön.

Men hade man +10 grader mitt i vintern upplevde man nog det som ganska varmt.

Nu blåser det ganska regält också men en nordlig vind så då sitter vi i lä för granskogen.


Monterade ju en markis igår och så här ser den ut.

 


Men efter att vi uschat utomhus så hade vi   på en bänk under markisen, såååå skönt men kallt innen jag torkat, vi slutförde vi det inne.


Som vanligt vill jag ha påtår så jag vaknar.

Vi steg upp vi 8 men så ont i kroppen jag hade, stel och eländig så jag ville vara ligga kvar, kan det ha varit den 6-uella övningen igår som orsakade det.

Att skriva på datorn är en övning som mjukar upp fingerlederna.


Nä kaffe var det, så nu loggar jag ut och säger


Sköt om dig.


Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards