jans

Alla inlägg den 25 juli 2012

Av Jan Sandström - 25 juli 2012 18:04

Det blev en hemmadag, varmt har det varit men regntunga skyar och nyss gick åskan en aning.

Inte många smällar men det regnade lite, ett sommarregn kallar jag det.

Nu verkar det spricka upp, fast jag tog en öl till maten så någon körning blir det inte för mig.

Det blir en lugn kväll och snart kommer väl barnen hem från fjällen, då är det slut på lugnet.


Av Jan Sandström - 25 juli 2012 09:15

Vilken skön kväll vi fick igår.

Det blev en MC-tur lite söderut till Sörmjöle där vi hälsade på några vänner.

Vid 22-tiden åkte vi hemmåt men det var skapligt vamt även då, fast vi hade lätt regn, eller det kom några stänk på rutan, inte mer.


Och nu på morgonen käns det riktigt skönt, det är redan +21 grader och i stort sett vindstilla.


Vi funderar på vad vi ska göra av dagen men har inte bestämt oss ännu, kanske sitter vi bara i trädgården och njuter av ledigheten, Inger har ju en ledigdag idag alltså hon har sin helg idag.


Grannrapport: Båda två är då på benen och ute i trädgården och det känns skönt.


Barnen väntas hem senare idag då de vandrat i Tärnafjällen.

Hör på Inger som pratar med dem nu att det inte varit så jobbigt som de trodde, skoskav verkar de inte fått.

Någon verkar ha blött upp sig :-)

Nä man ska inte tjuvlyssna på telefonsamtal   


Tänk på att när det händer kan det gå fort.

Så sköt om dig själv och de närmaste.

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3 4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Skapa flashcards