jans

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Jan Sandström - 2 augusti 2012 11:28

Nu ska jag testa något mer här än att bara skriva text och bilder.


Ska försöka bäda in en Google karta.


Visa 2012 Snöå Bruk 9-12 augusti på en större karta


Så långt allt väl men kartan me vägbeskrivningen syns inte, kanske då jag lägger upp inlägget.

Se på 17 det fungerade. Får belöna mig själv me en   

Ska lägga ut det på vå hemsida också men inte just nu.


Så skönt att ändå barnen bor hemma så att dem kan sköta om hus och husdjur när vi är ute och flänger tunt i vida världen.


Av Jan Sandström - 2 augusti 2012 09:35

Ja vad har då den här dagen att bjuda på?

Det är det väl ingen som vet och kanske tur det, att man inte vet vad som ska komma skall i form av händelser.

Själv föredrar jag nu för tiden att det inte händer så mycket oförutsett. Gillar inte direkt att saker och ting så att säga ramlar över en, vill ha det ganska välplanerat.

Jag föredrar mer den lugna stilen, att få ha det lugnt och skönt.

Ser i väster att regnmolnen hopar sig igen så det lär väl bli oväder igen, kanske får vi åska idag   

Gunnar (  ) kom just hem från att ha gått sin morgonrunda och sett till att allt är som det ska hos grannarna.

Här tippade han bara omkull på altangolvet och ligger utsträckt, ser ut att må gott, kanske tagit sig en mus.


Jag ska in och väcka kaninen och fåglarna, ganska lä här så dem får nog komma ut idag.


Svägerskan ringde, hon behöver en ny mobil då hon tvättat sin i tvättmaskin, jag tyckte att det finns väl säkrare sätt att rensa mejlen och SMS i telefonen.


Nä, väcka husdjuren och påtår efter det


Sköt om dig.

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards