jans

Alla inlägg den 13 augusti 2012

Av Jan Sandström - 13 augusti 2012 17:49

Det har tagit en evighet att redigera bilderna men så har jag hunnit med att sova en stund också.

Jag sitter med den bärbara knähunden och det är ju inte den snabbaste datorn att köra bilder i.

Men så slipper jag sitta inne utan kan vara ute på altan hela tiden och då är det inte så stort hinder att det tagit lite tid.

Nu är i alla fall bilderna som ska skickas till Örebro klara, tror jag så dem ska bara in på ett minne för att postas.

Det blir för mycket att sända över nätet tror jag men än är inte sista ordet sagt.


Skönt väder har vi haft och har så det är rent underbart just nu.


Ett smakprov på en bild från flyguppvisningen.

 

Av Jan Sandström - 13 augusti 2012 10:03

Jag vet inte vad jag ska företa mig idag.

Vädret är strålande toppen för en lång MC-tur MEN.

Jag borde se över semesterbilderna och välja ut dem som ska skickas söderut.

Ordna resan på hemsidan, skriva och lägga in bilder här samt däremellan dricka kaffe naturligtvis.

Tidningarna ska läsas och och och.

Trött är jag också.


Det lutar åt en lugn dag ute på altan med småpyssel.


Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Skapa flashcards