jans

Alla inlägg den 18 augusti 2012

Av Jan Sandström - 18 augusti 2012 09:00

Ja då satt man här igen och för vilken gång i ordningen kan bara en dator räkna ut.

Men jag längtar tillbaks till de fria vidderna uppe i fjällvärlden.

Så ljuvligt det var där uppe, så någon stadsmänniska är jag nog inte inne i själen.

 

OK det blåste lite småkallt men vad kan man förvänta sig då man sitter i tunna shorts   

Men så skönt för själen att ha lung, ro och fritt med utrymme runt sig.


Idag ska jag först köra sonen Peter och hans Anna till flyget, antar att dem ska resa någonstans.

Sedan hämtar jag Erik och vi drar till Vännäs för att kolla på badtunnan samt dra den upp till stugan.

Jag måste mäta och kolla hur reglarna sitter under och hur avloppet/avtappningen ser ut.

Ska försöka montera avloppsrör av plast så att vi kan leda bort vattnet en bit när tunnan ska tömmas.


Men som vanligt ska jag nu ta en kopp kaffe till.

Igår hann jag bara med 8 muggar   



Länkarna nedan verkar inte fungera men jag jobbar på dem.

Lägger upp på nytt när jag hittat vad som felas.

Däremot ska det fungera om du går från hemsidan, kopiera in sandstrom.vasterslatt.se i din webbläsare


Jag glömde göra reklam för hemsidan http://sandstrom.vasterslatt.se/

Har lagt upp senaste resan men sidan är inte helt klar, mycket text saknas men den kompleterar jag hela tiden eftersom jag skriver.

Resan hittar du under Semester och längst ned eller direktlänken http://sandstrom.vasterslatt.se/semester...snoa%20bruk.html


Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards