jans

Alla inlägg den 6 september 2012

Av Jan Sandström - 6 september 2012 14:58

Och blåser och blåser så att det susar i öronen.

Är less på denna blåst men nu kom Peter och Anna och hälsade på.



Av Jan Sandström - 6 september 2012 09:15

Något jag heller inte gillar är blåst, man kan ju inte göra någonting när det blåser, förutom att segla, flyga drake och sådant men det sysslar jag inte med.

I natt trodde vi att man skulle blåsa bort men så blir det kanske då man sover med öppet fönster och det blåser rätt in, men vi måste ju tänka på lille Gunnar att han kan komma in och ut.

Gunnar ja, han fick ett avmaskningspiller igår, men inga problem då han tydligen tycke det var godis han fick.

Men jag vet inte om han fick några av de biverkningar som listades på bipacksedeln.

Trötthet går ju inte att kolla då han normalt oftast ligger och sover.


Nu har vi ändå suttit ute och fikat sedan straxt före 8, det är lagom lä på altan 3 vid förrådet och nu har solen stigit så att det är varmt och skönt här.

Jag ska gå in och väcka smådjuren och idag ska Bosse få komma ut i hagen sin.


Även jag mår bättre idag men inte helt OK. Sov eländigt i natt p.g.av värk och den kanske beror på blåsten så från 3-tiden i natt har jag bara slumrat lite av och till.


I går var jag disträ som inte tänkte på att handlar man på Elgiganten ska man alltid göra köpet på nätet och hämta varan i butiken.

Anders skrivare skulle bli 200:- billigare om man gör så. Så i em. ska han lämna igen den han köpte och sedan gå in och hämta en ny som blir lite billigare.


Till ni inbjudna så är ni välkomna till grillning i stugan till helgen.

Medtag badkläder även om jag rekommenderar att bada naken i tunnan, så mycket skönare.


Väcka husdjuren var de och sköt om dig.

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Skapa flashcards