jans

Alla inlägg den 20 september 2012

Av Jan Sandström - 20 september 2012 18:32

Ja nu har Erik tagit sitt pick och pack men mest elektronik till sin egen lägenhet.

Bara mor och far och nu stora Maria kvar i huset med alla husdjur.

Men skönt att Erik ändå bor här i stan, vilket de andra barnen också gör, oftast i alla fall.


Tyvärr måsta jag nog hjälpa han i lägenheten, tyvärr för jag har så   ont i händer och knän.

Så det blir inte mer skrivet här för tillfället.

Ska gå och hala flaggan.

Av Jan Sandström - 20 september 2012 09:49

Har två gånger ansökt om förnyelse på mitt recept av värktabletter men det händer ingenting.

Än klarar jag mig ett litet tag till men jag börjar bli orolig att det ska bli som i höstas när läkaren helt plötsligt bytte ut ena tabletten till något som inte fungerade.

Det enda som fungerade var biverkningarna och dem var det gott om.


Inte heller bryr sig tidningen Västerbottens Folkblad om att skriva ut att det är jag som är fotograf av en bild de använder. Länken går till artikeln.

http://www.folkbladet.nu/327010/lokal-mjolk-viktig-aven-globaltden-vara-vi-producerar-behovs-och-ar-eftertraktad

Skamligt och nonchalant av dem men akta dig för att avnända dig av något de har upphovsrätten till.

Då ligger man risigt till.

Av Jan Sandström - 20 september 2012 00:15

Grattis Maria 20 år idag

 

den 20 september

 

Länk till din sida

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards