jans

Alla inlägg den 17 oktober 2012

Av Jan Sandström - 17 oktober 2012 19:40

Känner mig liksom nere just nu.

På grund av diverse anledningar jag inte tänker gå närmare in på.


Men i morgon följer Anders med upp till stugan där vi ska försöka få upp de sista brädorna på ytterväggen och kanske hinner vi göra snyggt på insidan också.


Nu sitter jag och ser gamla avsnitt av Star Trek, fruktansvärt spännande   

Av Jan Sandström - 17 oktober 2012 09:51

Eller vaken och naken, nästan i alla fall. Naken alltså.

Kommer från duschen och sätter mig här för att torka upp.

Det har varit en småjobbig natt med mycket ont men jag har trotts det även sovit förutom då Gunnar ville in.

Hans larm skriker så in i vassen.

Vi har ju ett sånt där kattlarm monterat utanför fönstret och det känner av när han hoppar upp på sin platta och då jamar det och blinkar i den inre mottagaren.

Jag vet inte hur många gånger jag fick släppa in han, fast jag släppte aldrig ut han.

Vete 17 hur han gör :-)


Nåja nyduschad och förhoppningsvis ren men det tjuter i mitt vänstra öra igen. Tinnitusen och det har slagit lock.

Tusan så jobbigt det kan vara ibland men det kanske är någon virus på G och det är väl därför jag haft ledvärken.

Eller så beror den på väderomslagen, hösten brukar vara en småjobbig årstid.


Nu sover då Gunnar på fönsterbänken och jag ska väcka de andra husdjuren, Stina får fortsätta sova i kylrummet ett par månader till.

Jag ska bara klä på mig lite mer än det jag nu har på mig.

Av Jan Sandström - 17 oktober 2012 02:17

Ännu en natt med värk i lederna där jag inte kan sova.

Så då tar jag en stund vid datorn med lagom surfning så får jag röra lite på fingrarna.

Men nu sitter det värsta i stortårna som det bara gör så ont i.

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards