jans

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Jan Sandström - 2 april 2013 20:32

Jag var ju ute och handlade och då blir man hungrig så jag och Maria besökte Café Victoria där de har så smarriga räkmackor.

Och sedan något gott efter maten.

 

Kaffe, räkmacka och en hallonsemla eller hette den wienersemla.


Gott var det och mättande.

Av Jan Sandström - 2 april 2013 20:00

Jag har ränt ute med barnen idag, tror vi avverkade hälften av Umeås affärer, så känns det i alla fall i kroppen.

Men det jag skulle handla fanns inte så nu har jag beställt en del på nätet, måste i alla fall ha slangen till sandfiltret som ska vara till badtunnan, eljest blir det inget bad.

Men fick besked att inte ens Clas Ohlson centralt hade den inne men den är i alla fall beställd och betalad så den dyker väl upp så småningom.

Av Jan Sandström - 2 april 2013 10:44

Lite småjobbigt när man sover lagom länge, väcker husdjuren efter frukost, lånar pengar på banken och ska iväg och handla med ungarna.

Men nu en kopp kaffe så kanske Maria är klar i duschen.


Fint väder idag med sol från blå himmel fast det ser ut att blåsa lite, skuggan från vimpeln fladdrar oroande.

+2,2° är det i skuggan.

 

Nu har Inger vridit kameran igen.


Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards