jans

Alla inlägg den 24 april 2013

Av Jan Sandström - 24 april 2013 20:53

Jag har ju fått ut pollenmedicin av märket Aerius och ska ta en om dagen   

Och det ska hjälpa, det blir nog 3-5 OM jag ska känna någonting ifall tabletterna är samma som tidigare.

 

Å jag gruvar mig för våren, tror jag emigrerar till Grönland.



Av Jan Sandström - 24 april 2013 20:42

Ser på arga snickaren på kanal5 men han måste ju va sjuk i huvet.

Tror han verkligen att alla är kunniga i att bygga hus?

Som han går på tycker jag han bara blir löjlig.

Men jag funderar ju på hur mycket som är uppgjort och för att bara för att det ska bli TV.

Mitt betyg blir 0 eller -10 för det programmet.

Av Jan Sandström - 24 april 2013 19:52

Nu känner jag av min allergi, det kliar liksom i ögonen och en småmolande huvudvärk gör sig gällande.

Funderar allvarligt på att gå och lägga mig på sängen med ljudboken.

Började ta min pollenmedicin som ska tas varje dag nu och framöver, säkert till i augusti någon gång.

Så det ska vara bättre att ta dessa piller än att ta en liten spruta och slippa bekymmer.

Säger bara jävla läkare jag har på Dragonen, nu funderar jag allvarligt på att byta vårdcentral men läkarna trampar knappast varandra på tårna så vad tjänar man på att byta.

Jag får nog minnas de sista åren med glädje och vara åter i tabletternas våld.

Men en Clarityn om dan är bara att glömma, kommer nog att ta tre om inte mer om de ska hjälpa.

Av Jan Sandström - 24 april 2013 17:23

Jag och Maria har varit ute och ränt och Peter o Anna följde med ett tag.

Nu är jag helt slutkörd och tänkte sitta ute med en kopp kaffe o korsord men det blåste lite för mycket.

Av Jan Sandström - 24 april 2013 08:32

Idag skiner då solen så det är betydligt ljusare ute.

Erik hämtade bilen igår men vi får igen den senare idag, jag funderade tidigare på att ta hojen till Strömpilen och Apoteket men jag tror det får vara ändå, det skär i mitt högra knä så det får bli bilen i em. då jag ändå ska ut och handla lite stål så det blir släpvangen som också får följa med, tror jag måste ha någon medhjälpare som kan bistå mig ibland.

Fast det ordnar sig nog.

Det är som sagt soligt och varmare idag, tempen hoppade just upp på +7° och det är i skuggan här på altan.

 


Katten har hållit sig lite lugnare i natt, jag släppte bara in han två gånger så då bör Inger ha fått släppa ut han.

Jämn könsfördelning alltså   

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards