jans

Alla inlägg den 27 april 2013

Av Jan Sandström - 27 april 2013 19:42

Skulle skriva ett inlägg på mobilen men när jag var klar och skulle lägga in en bild slarvade jag bort allt.

Vi satt i alla fall ute på altan i solen och hade det skönt, Tomas och Sara kom förbi, sedan kom Anders och Maria åkte iväg och jobbade.

Inger har tagit ut blommor på altan så det går mot varmare tider fast det kunde man inte tro när det kom hagelskurar.


Jag och Erik har åkt runt och tittat på taklampor samt handlat lite husgeråd, eller Erik har handlat.


Nu är det dags för kvällskaffe och kanske blir det någon film.

Av Jan Sandström - 27 april 2013 09:09

Det börjar bli svårt att hitta på någon klatchig rubrik på inläggen.

Något som lockar till vidare läsning men jag är ganska nöjd med att ha mellan 1000-1500 läsare varje månad.

Det är inte dåligt tycker jag för att få se samma bild varje dag   


Gunnar gick an hela natten i natt igen, DET ÄR VÅR!

Att han är kastrerad har han inte förstått men jag förstår han nu när snön försvunnit och han kan springa fritt överallt och jaga möss i fjolårsgräset.

Mest mulet just nu men solen kikar fram emellanåt och det blåser INTE   

Temperaturen ligger nu på 6,8° och jag funderar på att åka till stugan för att titta till och hämta hem några grejor jag tog dit sist, saker jag skulle behöva här hemma när jag ska bygga automatiken till badtunnan.

Dagens bild togs 08:19 när solen sken och det var så fint ute.

Nu ska jag väcka husdjuren undantaget katten och sedan påtår och dagens korsord i tidningen.

Sedan får jag se vad det kan bli. Återkommer senare idag. 

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards