jans

Alla inlägg den 9 maj 2013

Av Jan Sandström - 9 maj 2013 15:47

Jag och Inger gjorde en utflykt till Bäcksjön för att Inger skulle kolla läget inför hennes jobbutflykt senare i vår.

 

Vägen dit är välgjord och bred men lite blöt då vi gick där.

         

Otroligt rent och fint, antingen nystädat eller så har inte folk hittat dit, än.

         

Lite is kvar och sjöfåglar ute på sjön.

Av Jan Sandström - 9 maj 2013 09:36

Med det snabba korta inlägget jag skulle göra.

Av Jan Sandström - 9 maj 2013 09:26

...innan jag går och väcker småvännerna.

Skönt att vi fick upp virket till stugan i går kväll där det nu ligger under presenningen.

På hemväg åkte vi in till H-G och Ia, Ingers bror och fru i Tavelsjö där vi fick te och sockerkaka.

Jo jag kunde dricka te :-)

Men jag var trött när jag kom hem, och jag vaknade efter att ha sovit en liten stund då jag hade värk i händer och knän.


Idag regnar det och är gråtrist så Gunnar ligger här inne hos mig nu.

 


Temperaturen är +5,5° här utanför fönstret och det är skönt i fönstret, nu har han rullat ihop sig och sover.


 


Men min kornettblomma trivs och har så fina blommor.

 


Men nu får jag ge mig och gå ned till kanin och fåglar som säkert vill upp och ha mat.


Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards