jans

Alla inlägg den 15 maj 2013

Av Jan Sandström - 15 maj 2013 20:16

I morgon är det hela 28 år sedan vi tog sängen och flyttade in i huset, tänk vad tiden går.

 

Det har hänt en hel del, bara presentationen av fastigheter och se vad det var för ränta då,


13,25%   

 

Men priserna var ju därefter.   

Av Jan Sandström - 15 maj 2013 19:48

Nu har jag lagt upp bilder och text om hur vi renoverade väggen och bytte fönster i stugan.

Allt ligger i slutet på sidan så man får scrolla ned eller upp beroende på hur man ser det.

Direktlänk http://sandstrom.vasterslatt.se/stugan/stugan.html eller om man vill börja från början

http://sandstrom.vasterslatt.se/


Av Jan Sandström - 15 maj 2013 17:32

Det var verkligen rörigt i skallen i morse, vad jag kände mig stressad och egentligen utan anledning.

Följde med några av barnen ut och handlade och det rensade hjärnan en aning och det är smäkul att gå med barnen på Net on Net och se på grejer men det tar på främst mitt högra knä som jag får se upp med och ta det lite lugnt.

Testkörde automatiken till badtunnan och den verkade fungera som den skulle även om jag nu inte kopplade in 230V utan bara termostaten.

Nu behöver vi bara till stugan och börja arbeta med sittbänken och reningsverket.

Men det blir inte nu för nu ska barnen hjälåas åt att montera kabellister och annat som köptes idag till Peter och Annas lägenhet.

Det är soligt och fint men blåser en sydvind som inte är skön.

Av Jan Sandström - 15 maj 2013 09:16

Så känns min hjärna just nu, har så svårt att få fram tankar till handling.

Men soligt och fint idag, 11,9°.

 


Bara måste ,,,, glömde bort vad jag skulle skriva.

Känner att jag har 1000 och en miljon saker som måste ordnas med.

Äch varför ödsla tid med att skriva här då.

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards