jans

Alla inlägg den 13 september 2014

Av Jan Sandström - 13 september 2014 20:44

Vi har hunnit med ett bad.
Middan avklarad och snart ska vi se Columbo.
Sedan blir det bad i tunnan igen och jag hoppas på riktigt sprakande norrsken.

Av Jan Sandström - 13 september 2014 13:55

Vad är det för app som Inger har i sin nya telefon?
Eljest verkar det finnas massor av onödigt skräp förinstallerat den

Av Jan Sandström - 13 september 2014 12:43

Jag hittade ett minneskort till Sony Ericsson mobile men jag får inte in det i Ingers Xperia E.
Det är bara någon tiondels mm på sidorna som sticker ut.

Av Jan Sandström - 13 september 2014 09:20

Lördag den 13/9


Igår gjorde jag ingenting hemma, förutom lite småplock här och där.

Sedan tog vi hojen och åkte hit till stugan.

Vi gjorde direkt upp eld i badtunnan för ett kvälls/nattbad.

Det var norrsken över nästan hela himlen men tyvärr inte så där sprakande i färger utan det såg mest ut som molnslöjor som drog fram här och där. men månljust.

Det var skönt men lite kallt i luften när man skulle ut och in. Vattnet kunde ha fått vara ett par grader varmare, men det var skönt.


Efter badet satte jag mig i soffan och läste ut boken så ½2 kröp jag isäng men hade svårt att somna.

Till slut sov jag ändå och


vi har tagit det lungt på morgonen.

Frukosten är intagen liksom en korg ved så nu sprakar en brasa i kaminen.


Solen skiner men en kall morgon med 4-5 grader i skuggan och runt 12-13 i solen men den stiger stadigt.

Dimman ligger över berget och det kanske finns gorillor där.


 

Väderstationsdata inne i stan hittar du på vår webbsida http://sandstrom.vasterslatt.se/


Nu ska jag kolla facebook och sedan påtår, eller tvärtom.

Och ni sköter väl om hus och husdjur ungar.


Godmorgon.

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards