jans

Direktlänk till inlägg 21 februari 2015

Innan Godmorgon

Av Jan Sandström - 21 februari 2015 08:07

Jag kan inte förstå varför det ska vara så skamligt med sex, något de flesta människor ändå sysslar med.
Jag kan på till ett spa och få behandling av hela kroppen med krämer, lerbad och allsköns medel men så fort det handlar om mellan menen är det tabu och olagligt. Varför?   
När det som i Linneas fall varken handlar om koppleri, droger eller annat utan fri vilja från båda parter som är vuxna.


Jag kan gå på krogen och bjuda en kvinna på fullständig middag och även ge henne en dyr diamantring och sedan hamnar vi i sängen men hon nobbar mitt frieri fast får behålla ringen då jag är givmild och allt är lagligt.   

Men straffbart om jag träffar kvinnan och ger henne några sedlar och så hamnar vi i samma säng. ???    


VK skriver "Hon var kvinnan bakom sexhärvan i Umeå" och jag tycker synd om henne och kunderna men inte killen som stal Linneas mobiltelefon. Det står inget om han om det blev någon påföljd av hans tillgrepp.


Nej fram för att vi får behandla våra vuxna kroppar som vi själva vill.

Man kan nästan jämföra med tänderna som inte verkar tillhöra kroppen för hela min kropp kan få behandling av sjukvården men tandläkarna är separata och tar extra mycket betalt. ???

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jan Sandström - Fredag 19 april 08:37

Fredag den 19/4 2 dagar kvar.   Igår blev en dag då jag gjorde något. Flyttade släpvagnen till rätta bilplatsen och så backade jag och kopplade på husvagnen. Drog ut den ut idet och skulle bara backa upp den framför gäststugan. Det gick i...

Av Jan Sandström - Torsdag 18 april 08:34

Torsdag den 18/4 3 dagar kvar   Idag hade min mor födelsedag och hon skulle ha blivit 106 år idag.   Igår hände bajemig ingenting här, jo jag ringde två samtal eljest satt jag lite här vid datorn och mest i soffan och läste boken jag lånat ...

Av Jan Sandström - Onsdag 17 april 07:43

Onsdag den 17/4   Igår fick jag mycket gjort. Skottade snö såklart men brunnen har tinat upp så jag kunde lyfta på locket och det såg fint ut, men Lycka som hängde med mig hela tiden var nyfiken och nära på att hoppa ned. Då hade det blivit k...

Av Jan Sandström - Tisdag 16 april 07:45

Tisdag den 16/4 och 5 dagar kvar.   Idag har min brorson Mikael födelsedag och hela 50 år blir lillgrabben så   Från farbror och "faster". Vi ska komma och fika i stugan då ni är där. Flertal gånger har vi varit förbi men ingen hemma....

Av Jan Sandström - Måndag 15 april 08:36

Måndag den 15/4   Igår började och slutade dagen men jakt på vilt här hemma. Lycka kom först in med en mus som hon släppte loss och den kutade runt och katten efter. Jättekul tyckte katten men musen var nog mindre nöjd.       Den är b...

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2015 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards