jans

Alla inlägg den 12 maj 2015

Av Jan Sandström - 12 maj 2015 20:24

Nu kom jag ihåg att fota och ta en kort film av Inger när hon borrar björkklossarna.

 

Skruva ned ljudet för spånsugen låter.


 

 


Häromdagen var Inger ute och tog hand om komposten och då tycker Gunnar om att vara i närheten, vem vet vad han tänker. Kanske kommer det fram en mus som han kan fånga.

         

Jag tror han njuter av att det börjar bli sommar.

 

Av Jan Sandström - 12 maj 2015 17:13

...och ser att regnet öser ner.

Skönt att man kan ligga inne i värmen och ha det skönt.
Avundas inte Maria som är ute och Mullar eller vad säger man om skogsmulle.

Av Jan Sandström - 12 maj 2015 14:06

Allt gick så bra i garaget, tills jag skulle ta ett kliv över grejer och jag fick kramp bak i ändan. I vänstra skinkan ungefär.
Så jag gjorde kaffe, kollade termometern, solen sken.
Så jag gick ut.
Solen gick i moln och nu börjar det regna.

Gunnar sov gott på stolen med kom just upp i mitt knä.

Av Jan Sandström - 12 maj 2015 11:48

Den här gången också.


Men varför ska det vara så nervöst att göra de där besiktningarna?

Är det oron över att det kan bli en dyr utgift, i så fall är det ju ändå en billig utgift än att man ligger där i diket som en krossad tomat.

 

Nu är det hojen senare i sommar eller till hösten, tror jag har augusti på mig att besikta den.


Av Jan Sandström - 12 maj 2015 11:14

Men kaffet de bjuder på är inte gott.

Såja, nu har jag bytt plats på bilderna, det gick ju inte med mobilen.

Av Jan Sandström - 12 maj 2015 10:55

I väntan på domen.

Av Jan Sandström - 12 maj 2015 10:28

Och så säger folk att det är svårt att få en tid dit.

Gick in, bokade, betalade, och om 40 minuter har jag tid.

Bara att gå ut och se till att bilbälten ligger framma liksom varningstriangeln.

Av Jan Sandström - 12 maj 2015 08:56

Är det fler än jag som får felmeddelande då jag försöker koppla min blogg mot Facebook?


Nu har det kommit upp en ruta där man tydligen får välja om man vill lägga upp senaste inlägget, såg den nu men kommer inte ihåg att den funnits tidigare.


Jag får bara upp:

Fatal error: Uncaught Exception: 602: publish_stream is not a member of the permissions table. (602) thrown in /home/www/bloggplatsen/funktioner/facebook/base_facebook.php on line 1238


Har mejlat supporten men inte hört något från dem ännu så jag frågar mig själv om det är något jag själv orsakat, fel på inställningarna eller ett allmänt problem de har.


Det började med att bloggen tappade kontakten med FB vilket händar allt som oftast, fst det då står att man ännu har kopplingen dit.

Så jag gjorde som vanligt och avaktiverade för att göra om den, men nu fungerade det som sagt inte och har inte gjort så några dagar.


Det är irriterande.

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards