jans

Direktlänk till inlägg 12 maj 2015

Facebook Connect???

Av Jan Sandström - 12 maj 2015 08:56

Är det fler än jag som får felmeddelande då jag försöker koppla min blogg mot Facebook?


Nu har det kommit upp en ruta där man tydligen får välja om man vill lägga upp senaste inlägget, såg den nu men kommer inte ihåg att den funnits tidigare.


Jag får bara upp:

Fatal error: Uncaught Exception: 602: publish_stream is not a member of the permissions table. (602) thrown in /home/www/bloggplatsen/funktioner/facebook/base_facebook.php on line 1238


Har mejlat supporten men inte hört något från dem ännu så jag frågar mig själv om det är något jag själv orsakat, fel på inställningarna eller ett allmänt problem de har.


Det började med att bloggen tappade kontakten med FB vilket händar allt som oftast, fst det då står att man ännu har kopplingen dit.

Så jag gjorde som vanligt och avaktiverade för att göra om den, men nu fungerade det som sagt inte och har inte gjort så några dagar.


Det är irriterande.

 
 
Eva

Eva

15 maj 2015 12:00

Din fråga skulle kunna vara jag som skrivit. Har råkat ut för exakt samma sak som du. Har inte fått något svar från supporten trots det är en vecka sen jag mejlade dem.
Tråkigt när det inte funkar.

http://www.evamm.bloggplatsen.se

Jan Sandström

15 maj 2015 12:42

Skönt att jag inte är ensam om att ha problemet, började tro att jag blivit smått tokigare än normalt.

Men kollar man Applikationsinställningar på Facebook så kan man ta bort Bloggplatsens och då får man frågan om att koppla, men det står längst ned att "Bloggplatsen inte har behörighet att göra ändringar" eller något sådant.

 
lindasfamiljeliv

lindasfamiljeliv

21 maj 2015 00:02

jag har oxå det problemet att jag hade den kopplad med facebook men det funkade inte så jag kopplade ifrån den och tänkte koppla igen och då gick det inte komm bara fram de som du har skrivit

http://lindasfamiljeliv.bloggplatsen.se

Jan Sandström

21 maj 2015 08:18

Jag har skickat två utförliga mejl till supporten men inte hört ett skvatt från dem.
Så då är min tanke att funktionen kommer att plockas bort och att man endast kan dela varje inlägg till FB för sig.
Det kan ju funka men än finns inte funktionen i mobilappen så alla inlägg jag gör där kommer inte in på Facebook.
Jag har även funderat på om felet ligger i någon inställning på FB men inte hittat något för FB är ju känt för att ändra sina sidor och behörigheterna titt som tätt.
Men jag tycker det är svagt av supporten att inte säga någonting, jag vet ju inte ens om de tagit emot och läst mejlen på support@bloggplatsen.se.

Supporten kör samma teknik som Passagen hade när de plockade bort och stängde av privata hemsidor jag hade där.

 
Tezz på Endeavour

Tezz på Endeavour

21 maj 2015 12:48

Samma problem här. Kommer bara upp felmeddelande..

http://www.sailaway.bloggplatsen.se

Jan Sandström

21 maj 2015 13:33

Jag har mejlat ännu en gång och det kanske är bra om fler mejlar på support@bloggplatsen.se och frågar vad som står på.

 
Cattis

Cattis

23 maj 2015 00:15

Skönt då är det inte bara jag som råkatut för de, trodde nästan att de hade med att göra att jag fått nå skit i datorn.
Men då vet ja att jag inte är ensam om det.

MVH Cattis

http://ninjafisken.bloggplatsen.se

Jan Sandström

23 maj 2015 09:07

Nej vi är inte ensamma om det problemet.
Jag hoppas de tänker fixa det igen.

 
Monica

Monica

7 juni 2015 14:27

Samma här! Har också mailat utan svar! Högst irriterande och har nästan tappat lusten att blogga nu på denna sida! Hoppas de lyssnar på sina bloggare och åtgärdar felet någon gång!

http://www.blackpearl.bloggplatsen.se

Jan Sandström

7 juni 2015 15:37

Man kan ju fundera på varför det går utmärkt att dela direkt efter man skrivit ett inlägg.

Jag har kikat på andra bloggar och började på en, men svårt då man har arbetat in sig här under tre år nu.

Man för överhuvudtaget inte svar från supporten, inte de gånger jag mejlat i olika ärenden så man kan ju fundera på om personen har semester eller.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jan Sandström - Torsdag 18 april 08:34

Torsdag den 18/4 3 dagar kvar   Idag hade min mor födelsedag och hon skulle ha blivit 106 år idag.   Igår hände bajemig ingenting här, jo jag ringde två samtal eljest satt jag lite här vid datorn och mest i soffan och läste boken jag lånat ...

Av Jan Sandström - Onsdag 17 april 07:43

Onsdag den 17/4   Igår fick jag mycket gjort. Skottade snö såklart men brunnen har tinat upp så jag kunde lyfta på locket och det såg fint ut, men Lycka som hängde med mig hela tiden var nyfiken och nära på att hoppa ned. Då hade det blivit k...

Av Jan Sandström - Tisdag 16 april 07:45

Tisdag den 16/4 och 5 dagar kvar.   Idag har min brorson Mikael födelsedag och hela 50 år blir lillgrabben så   Från farbror och "faster". Vi ska komma och fika i stugan då ni är där. Flertal gånger har vi varit förbi men ingen hemma....

Av Jan Sandström - Måndag 15 april 08:36

Måndag den 15/4   Igår började och slutade dagen men jakt på vilt här hemma. Lycka kom först in med en mus som hon släppte loss och den kutade runt och katten efter. Jättekul tyckte katten men musen var nog mindre nöjd.       Den är b...

Av Jan Sandström - Söndag 14 april 07:38

Söndag den 14/4   Igår började jag riva lite i varmförrådet efter att ha skiftat tillbaks till rätt husvagnsdäck, fick ju lämna in och byta ventil på det också. I höstas upptäckte jag att vänster var platt och nu höger däck, på båda har ventile...

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2015 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards