jans

Alla inlägg den 4 maj 2016

Av Jan Sandström - 4 maj 2016 22:15

Jag har kunnat gå utan kryckor och smärtan var uthärdlig,jag gick i alla fall inte i baklås så det släpper ganska fort bara jag kommer i horisontellt läge.

Nu lite film på Netflix och sedan byter jag säng med Inger så jag slipper Gunnar mellan benen.

Jag vägde bara 89,3 när jag gick isäng.

Av Jan Sandström - 4 maj 2016 12:02

Att få känna på frisk luft.

Av Jan Sandström - 4 maj 2016 09:57

Igår var en jobbig dag.

Inatt var en jätte jobbig natt men inte som igår natt eller morgon.
Då jag kröp över hallgolvet och lade mig att vila halvvägs.
3 meter var för långt i ett pass, sedan somnade jag på soffan.

I natt såg jag en film på datorn och sen sova jag av och till tills Gunnar kom in och klämde sig ner hos mig.
Jag tog mig till slut till soffan men kunde inte somna så Inger tog min säng och Gunnar och jag Ingers halva.

Där somnade jag ett par timmar.
Jag stretchade tidigare med resultatet ständigt ont men med extra värktabletter känns det hyfsat.
Och efter frukosten, toabesök och sådant.

Mirabell har legat på mitt bröst en stund.

Nu blir det renbäddat i sängen, skönt.
Vädret är fint ute och jag ska se om jag kan komma mig ut på altanen och solstolen.
Eller så sova en stund här i sängen.

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards