jans

Alla inlägg den 13 maj 2016

Av Jan Sandström - 13 maj 2016 22:04

Nu mår jag förhållandevis bra men det är en bit kvar innan jag är återställd.


Det stramar och skär men inte det där jävulska onda jag hade tidigare.

Men jag får inte överila mig och ta i för mycket på ett tag.


Sicket elände jag åkte på, bara för att jag var ute och promenerade lite för långt eller vad det nu berodde på.


Nu lite film innan jag rullar öcer till andra sängen.

Av Jan Sandström - 13 maj 2016 22:03

Tristan är med överallt.

Mirabell är nyfiken men inte mer.

Gunnar tar allt med ro.

Av Jan Sandström - 13 maj 2016 09:06

Fredag den 13/5.

Så det är den dagen idag, jag som är så skrockfull.

Min gamla klasskompis Gunnar Eriksson som jobbar på VK (vk.se) fyller år idag så grattis till dig.

Igår var ännu en dag i sängen men mot kvällen var jag riktigt bra i ändan.
Det ska väl ge med sig till slut.
Nu är jag mycket bättre och kan böja och dra upp benet riktigt högt så nog hjälper det att stretcha.
Men man får göra som igelkottar älskar, försiktigt.

I morse kunde jag faktiskt kissa på andra försöket och kunde gå tillbaka till sängen. Utan kryckor dessutom.

Till du som inte hängt med här så gick vi en allt för lång promenad för 2 veckor sedan och jag fick en grym ischias, dubbelsidig dessutom men det släppte på höger sida.
Jag kanske rentav har ett diskbråck men tror spontant ändå inte det.

Blodsockret blir jag inte klok på.
Tidigare har det stigit efter tabletterna men inte idag.
Idag var det 7,2 klockan 6 och 6,7 klockan 8.
Vikten rasar däremot och det är bra.
Vägde 76,8 i morse, nykissad.

Idag blir som igår, vila, stretcha och röra på mig lagom mycket.
Och med dagens väder går det bra att ligga på sängen.
6,5 grader i stugan och 5,9 här hemma.
Det har då regnat och mer väder finns på vår webbsida "sandstrom.vasterslatt.se"

Gunnar ligger här inne och det säger lite om vädret.

Mirabell går sin runda.

Och Tristan kommer och kollar läget ibland.

Jag har fått frukost av min kära hustru så det är ganska skönt ändå.

Godmorgon.

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Skapa flashcards