jans

Alla inlägg den 22 augusti 2012

Av Jan Sandström - 22 augusti 2012 19:07

Jag trodde inte det skulle märkas om jag tog en liten bit.

 

Inger har ju gjort så många men så råkade jag gå ut till dem UTAN att tvätta mig runt munnen.

Och det vet man ju hur man blir av att äta blåbärskaka utan kniv och gaffel.


Jodå jag har fortfarande ont i kroppen.

Av Jan Sandström - 22 augusti 2012 16:45

Men jag har fortfarande ont i kroppen.

Börjar misstänka att jag har någon flunsa på gång. Brukar få ont före då.

Men det är jobbigt, skitjobbigt och tär på krafterna.

Önskar tidvis att man kunde bada i Voltaren.


Inger har gjort så fint här ute, lagar massor av gott och jag bara suttit och sett en ganska bra film.

Det ska visst komma något 20-tal jobbarkompisar och ära surströmming.

Någonstans i tiden heter den med Christopher Reeve (spelade superman/stålmannen), Jane Seymour (bara så snygg) och Christopher Plummer från 1980 och den gick på SVT1.


Nu kom första jobbarkompisen så då börjar nog de andra droppa in eftersom.

Men i morse mådde jag inte bra och tur att vi inte hade gäster då.


Att det ska vara sånt besvär att göra i ordning för att äta strömmingen, koka potatis (funkar säkert med pulvermos eller makaroner), hacka lite lök, öppna burkarna och lägga fram tunnbröd.

Ska väl inte behöva ta två dagar i anspråk.


Av Jan Sandström - 22 augusti 2012 09:26

Jag är på dåligt humör idag.

Ont som   i hela kroppen, vid måleriet tvärs över kör dem med en gigantisk massageapparat (markvibrator) så att det lever om, jag har ont, Inger ska ha ett jätteparty för "kärringarna" på jobbet, jag har ont, solen skiner och jag har mer ont.


Eljest är det ganska bra.

Vill gå och lägga mig igen.

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards