jans

Alla inlägg den 2 maj 2016

Av Jan Sandström - 2 maj 2016 18:47

Nu har min ängel till fru kommit hem och jag har fått frukost.
Men det har varit en jävla dag. Skönt att det har gett med sig på höger sida men vänster gör fortfarande grymt ont när jag försöker röra på mig.
Det är ändå något jag gör ibland för att försöka stretcha en aning.

Tyvärr missade jag dagens matinefilm.
Men ska kolla om den finns på play, vad det nu var för film.

Av Jan Sandström - 2 maj 2016 13:44

>:) >:) >:)
Till tröst har det lättat på höger sida och jag har lyckats ta min 14- medicin och jag har kissat.
Men något kaffe och mackan räckte inte krafterna till.

Av Jan Sandström - 2 maj 2016 12:21

Tänkte att om jag först tar mig till köket och gör kaffe och ett par mackor som jag intar snabbt och stående och sedan sätta mig på toa.
Men jag kom aldrig fram till köket innan jag fick knivarna i min ända.
Jag lyckades då ta mig tillbaks till sängen och är tillbaks på ruta ett igen.

Av Jan Sandström - 2 maj 2016 12:04

...göra ett nytt försök att gå på toa och göra mig lite kaffe.
Men jag gruvar mig för just nu känns det uthärdligt i sängen med Tristan och Mirabell här bredvid.
Maria åkte med sin bror till Ikea.

Så du kanske förstår varför jag inte har skrivit morgoninlägget.

Av Jan Sandström - 2 maj 2016 08:41

Det är jobbigt att drabbas av dubbelsidig ischias.
Kan upplysa att det gör ont att ta sig till toaletten och att sedan försöka få ur något.
Just nu ligger jag skapligt skönt på värmedynan men skulle behöva stiga upp.
Är hungrig och skitnödig. Men jag gruvar mig i det längsta för att försöka stiga upp.

Jag ligger i Ingers säng och Gunnar har min.

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Maj 2016 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards