jans

Direktlänk till inlägg 26 januari 2019

Håller bloggplatsen.se att dö?

Av Jan Sandström - 26 januari 2019 09:50

Jag börjar misstänka att den här bloggplatsen håller på att självdö.


Kollar man statistiken på sidomenyn visar den det här.

 


Blev det verkligen inte mer än 156 blogginlägg igår.


Jag har även mejlat supporten om att länkningen till Facebook inte fungerar än men från dem får man inget svar så jag börjar tro att de övergett sidan.

Vilket verkligen är synd för jag gillar den här bloggsidan nu efter så många år, det blir ju 7 års bloggande nu till våren.

 
 
Ms. W

Ms. W

26 januari 2019 10:49

Sett det också. Kan ju ha blivit något slags tryckfel också. Ingen aning. Men min erfarenhet är dock att de inte svarar...

http://mywordsandimages.bloggplatsen.se

Jan Sandström

26 januari 2019 10:51

Men i somras när mitt konto fick en blockering mejlväxlade jag med dem och fick hjälp, efter det har det dock varit tyst.
Har frågat flera gånger om Facebook och tipsat om att de kan ha en länk i appen för att dela inlägg.

 
Göran

Göran

26 januari 2019 15:01

En del av förklaringen kan vara att den där Sverigedemokraten i Kalmar flyttat till ett annat forum och hans blogg hade väl ett femtiotal kommentarer och ofta flera inlägg varje dag. Jag kommenterade där en gång (eftersom jag har totalt motsatta värderingar) och dagarna efter mångdubblades antalet besökare hos mig. Plus att jag fick ta emot ett antal hot om vad som skulle hända med såna som mig när SD fick makten...
Men... Inte dör bloggplatsen för det!

http://singelfarsan.bloggplatsen.se

Jan Sandström

26 januari 2019 15:44

Den personen har jag missat men så är jag rackarns dålig på att läsa andras bloggar.
Men jag kan kommentera då jag gör det men oftast på Facebook där jag kommit på kant med Djuraktivister.
Jag hade nog stött mig och blivit ovän med Sverigedemokraten jag också.

Men jag funderar på varför supporten är så dålig på att svara eller är de så överösta med mejl att de inte hinner/orkar.
Tidigare när FB-kopplingen försvann var det FB:s fel då de ändrat i kodningen så det är kanske inte så lätt att hålla en kanal öppen.
Fast det verkar ju fungera från andra sidor.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jan Sandström - Torsdag 25 april 06:44

Torsdag den 25/4   Igår, tja då satt jag här eller i soffan, dator och kaffe med korsord, brasa i kaminen och ute snöade det, och ute snöade det, och ute snöade det. Aprilväder alltså. Men som tur var låg tempen nära noll eller några grader u...

Av Jan Sandström - Onsdag 24 april 07:49

Onsdag den 24/4   Igår så satt jag bara här inne och gjorde i stort sett ingenting. Kollade på nätet efter grejor som ska vara hit till stugan.   Men i förrgår åkte jag ju till Vindeln och träffade Alice, nu fick jag några fina bilder på he...

Av Jan Sandström - Tisdag 23 april 13:39

Sädesärla. Men jag såg den igår och det finns några st. här. Lycka har något att titta på. ...

Av Jan Sandström - Tisdag 23 april 09:04

Tisdag den 23/4   Igår blev det lite innejobb innan jag packade ihop lite och åkte till Vindeln där jag först tankade bilen. Där satt Inger och Alice i fåtöljen och gosade. En snabb lunch och så gick Inger iväg och jag intog fåtöljen med kaff...

Av Jan Sandström - Måndag 22 april 07:40

Måndag den 22/4   Igår fick familjen tillökning för vid tvåtiden kom lilla Alice till oss.     Nyfiken i transportburen men hon har ju träffat oss för en vecka sedan och kameran var hon nyfiken på vad det var.     Men hon knatade ru...

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2019 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards