jans

Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Jan Sandström - 12 maj 2013 19:28

Är helt slut för det måste vara mycket pollen idag eller något annat.

Har legat några timmar, sett en film men ska lägga mig igen.

Sitter och svettas med hjärtklappning då jag tog fram bipacksedeln och läste, inte blev det bättre av det.



Och medlet Betapred jag fick tror jag inte jag tar fler gånger sedan jag läste det finstilta.


 

Tack för det Dragonens hälsocentral och doktor Mats.

Av Jan Sandström - 12 maj 2013 12:54

Det blev bättre, så förbaksat ljust av solen att man inte kunde hålla ögonen öppna.

 

Fick lov att böra min dunderkur med Betapred mot pollen men den får jag bara ta i 5 dagar och vad som händer sedan vet jag inte, hur länge jag måste hålla upp till nästa omgång stod inte om det inte var något finstilt.

Jag ska se om jag har någon film att starta.

Av Jan Sandström - 12 maj 2013 12:06

Kom att tänka på när jag läser tidningen att det kanske är pollen jag är däckad av.

Det kliar ju i ögonen och är tung i huvudet.


Tror jag tar ljudboken och lägger mig på soffan och sover en stund eller åtminstone bara blundar.

Känner att jag blir på ett  dåligt humör nu. Vill bara skita i alltting.


Av Jan Sandström - 12 maj 2013 11:43

Jag är heldäckad, vaknade straxt före 11   och har först väckt husdjuren så att de fårr mat och annan tillsyn, sedan frukost ute på altan för det är en fin dag idag.

Solen skiner och det blåser inte mycket.

Borde ta mig ut till Skeppsvik på hojen MEN, jag vet inte om jag ids eller orkar, är bara så trött.

Hela gårdagen hade jag lock för vänster öra och tinnitus och så också idag.

Men jag kanske vaknar framåt dagen när jag fått i mig någon liter kaffe.

 

Just nu är det i alla fall sol och 13,3° i skuggan ute på norra altan.

 

 

Godmorgon, jag hör av mig som vanligt lite senare idag.

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards