jans

Direktlänk till inlägg 14 november 2015

IS???

Av Jan Sandström - 14 november 2015 17:48

Vad 17 ska man gåra åt IS framfart och med deras terrorism?

Hur 17 kan folk stödja det som de orsakar, deet är för mig obegripligt och gör mig livrädd?
VAD är det som är så mycket bättre med IS att de måste med alla medel överta och omvända världen?


Om de näjde sig med att hålla sig på hemmaplan så fick de väl väl göra om vi håller oss här.

Spontant kanske vi skulle bygga en hög mur bortanför Grekland och hitanför Indien så får alla där hålla sig i sin öken.

Oljan är väl ändå på väg att ta slut där borta.


Men så länge det finns idioter här i väst som tror på deras gudomliga någonting

så lär vi aldrig få fred här på jorden och frågan är egentligen bara den. Vad kommer att förstöra den här planten först?

Vår miljöförstöring eller religionerna?

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jan Sandström - Måndag 17 juni 08:30

Måndag den 17/6   Ja då var det ny vecka igen och någon kanske har påbörjat sin semester, men istället för sol och värme kanske det blir en vintersemester. Själv har jag inte haft semester sedan... Var det 1999 eller 2000. Ja varken lunch eller...

Av Jan Sandström - Söndag 16 juni 12:44

Men lillen fick ingen mat av besökaren.     Problemet var att örnarna har tagit eller fått med sig fiskegarn upp i boet och det kan vara illa för de små och stora.     Så nu har man klättrat upp och tagit bort det och sett till att allt är...

Av Jan Sandström - Söndag 16 juni 07:56

Söndag den 16/5   Igår rände vi omkring här i Vindelns kommun. Först åkte vi in till Vindeln och ICA där jag skulle hämta paket. Så fick vi åka tillbaks till stugan för att hämta min mobil och tillbaks till ICA där jag nu fick ut paketet med ...

Av Jan Sandström - Lördag 15 juni 08:31

Lördag den 15/6   Igår blev en fulltecknad dag. Tidigt åkte vi in till Umeå och till SVT där Inger fick gå in, genom första dörren och så kom Emil ut. Det blev ju helt ändrade planer då Ingers tandläkarbesök uteblev och då kastade vi om ordni...

Av Jan Sandström - Fredag 14 juni 06:51

Fredag den 14/6 Tänk att nu har snart halva juni gått. eller springer, rusat iväg. Snart dags att ta fram snöslungan, fast den står ju redan ute i brist på plats under tak.   Men igår blev en dag med bom och dunder. Efter att ha lyckats vara ...

Presentation


Jag och Inger på trappan till fågelnästet på Granö Beckasin där vi firade 45-årig bröllopsdag 26/5 2024

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< November 2015 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards