jans

Alla inlägg den 6 februari 2013

Av Jan Sandström - 6 februari 2013 16:28

...allting är vitt vitt vitt.

Så även inne i hallen, har man väl släppt lös Inger med en burk målarfärg och en pensel får man akta sig.

Undrar om det inte är hon som är släkt med farfar, pappa var ju målare i över 40 år.

Men det blir fint.

Vi måste bara skaffa två nya taklampor, den till vänster i vitt blev blek mot taket och den till höger lite väl enkel men den lyser upp.

 

Ingers hand ser man i rött nere till höger när hon målar runt elementet.


Hon är duktig min Inger.   

Av Jan Sandström - 6 februari 2013 14:33

SVT1 14:45

Matiné: Cimarron strip: Sound of a drum
Amerikansk västern från 1968.

Av Jan Sandström - 6 februari 2013 10:49

Jag vet att män kan bli skengravida när kvinnan är det men för mig känns det som att det var jag som målade halltaket igår.

Fast jag vet att jag inte gjorde det och det finns det bildbevis på. Men kan man lita på en bild idag, knappast.

En ny bild på trädgården har jag i alla fall och varför jag tar dem är att de hamnar som bakgrund i datorn och då har jag till slut ett helt års växlingar eller längre tid ändå. Kanske flera år men jag kanske flyttar kameran senare.

 

Jag har -6,4° utanför fönstret och just nu snöar det inte men det blåser.

Kanske därför jag har ont i kroppen.

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards