jans

Alla inlägg den 16 februari 2013

Av Jan Sandström - 16 februari 2013 13:48

Missnöjd är ett normaltillstånd.

 

Men jag vet inte om jag trivs med det.

Av Jan Sandström - 16 februari 2013 09:55

Vad gör man på en lördag, Jag gör samma sak som alla andra dagar. Sitter framför datorn.


Morgonsysslorna avklarade så nu är det en påtår om en stund.

Sköldpaddan Stina käkar som om hon inte sett mat på flrea månader, och det har hon inte heller.

Men det är lite svårt att inte ge hon allt hon vill och när hon tigger av mig.

Jo hon kan faktiskt det, knatar upp på sin matplats och när jag kikar ned till henne sträcker hon upp huvudet högt mot mig och sina bedjande rådjursögon. Nja det kanske var att ta i men hon tigger faktiskt, tror jag.


Det är +0,4° ute och junior på radion, det går bara inte att höra på.

Appropå höra så har det slagit lock på mitt högra öra och tinnitusen tjuter som ett brandlarm, tur man lärt sig leva någorlunda med det.

Va   nu då, blir det inget melodikryss, sport tog över.


Då går jag och gör kaffe. Dagens bilder har ni här.

 

Jag tog den övre tidigare i morse straxt före 9, 08:54

 

Den här tog jag 10:06

Det jag blivit lite ljusare på den här timmen.

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards