jans

Direktlänk till inlägg 3 september 2019

Godmorgon från paradiset.

Av Jan Sandström - 3 september 2019 09:38

Fast morgonen är varken god eller något paradis här, inte när det gäller Internet.

Det har tagi mig nästan en timme att få igång, tror jag fått igån Intenet på datorn men fick koppla in en sladd till routern.

Nu när jag skulle lägga upp webbkamerabilderna så har det lagt av i mobilen.

Jag har startat om routern utan förbättring, det förunderliga är att Inger sitter här bredvid och läser tidningen på plattan via WiFi.
Men varför fungerar det inte för mig.

Jag har då fått en blixtrande huvudvärk av jävulskapet så dagens inlägg dröjer eller uteblir idag allt beroende på hur jag mår och Internet.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jan Sandström - Fredag 10 maj 22:08

Vi hade ytterdörren på glänt idag när vi satt på altanen med vårt fika.Då smet Alice ut. Eller det var liksom meningen att hon skulle få komma ut i vårsolen och hon gjorde några försök ut och så in igen. Men till slut kom hon ut och upp i mitt knä ...

Av Jan Sandström - Fredag 10 maj 12:26

Vi har varit in till Vindeln och till Autoexperten, tidigare Mekonomen verkstad.   Släpvagnsaxeln kunde de inte ta emot för när man sätter in nya bussningarna MÅSTE man ha ett specialverktyg och brotscha insidan till exakt passform till röret som...

Av Jan Sandström - Fredag 10 maj 08:06

Fredag den 10/5   Igår blev en bra, men kall och blöt dag.   Efter morgonrutinerna så klädde jag på mig ordentligt och gick ut till min hjulaxel. Jag har funderat lite och haft idéer som jag ville testa. Det gick inte alls kan jag säga nu...

Av Jan Sandström - Torsdag 9 maj 08:37

Kristihimmelsfärdsdag och torsdag den 9/5 eller "flygardagen" som man också sa en gång i tiden.   Men igår så åkte vi in till Umeå och NUS där jag hade tid för ögonfotografering, hade tur och fick en parkering vid östra station och så bara gå i...

Av Jan Sandström - Onsdag 8 maj 08:46

Onsdag den 8/5   Vilken start på dagen, snön vräker ned men tursamt nog gillar älgarna kyla.     Här skiner solen men igår var det si och så med det.Jag klädde på mig och gick ut till husvagnen för att skruva. Inger tog bilen till Vindeln ...

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< September 2019 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards