jans

Alla inlägg den 25 november 2019

Av Jan Sandström - 25 november 2019 09:57

Jag hade lite problem med att få ut en av skruvarna som höll den lodräta balken, men efter att ha försökt borra skruvskallen kapade jag balken.


Martin från Norrlands kyl och värmepumpar jobbar fint och jag får bistå med nån extrahand ibland.

   

Av Jan Sandström - 25 november 2019 07:19

Måndag den 25/11


Igår åkte jag hit till stugan cär jag pysslade på i lillstugan men fick först sprida grus lite överallt, även på gräsmatta var/är det isigt.

Det blev en Jerry till middag, alltså tre kokta med bröd och sedan såg jag Jerry Lewis.

Hade tagit med mig filmer hit men en gick inte se då den var dubbad på spanska och ingen textning.

Har fått tag på den filmen på nätet för flera årtionden sedan, länge sen var det så och usel bild så den suddade jag bort.

Det blev en från boxen som heter Bell boy från 1960 översatt till "Alla tiders gågosse". Dom kn hitta på översättarna.

Men filmen handlar egentligen inte om någonting utan massor av småroligt och galet.

Sedan blev det TV4 och filmen 

All Inclusive (2017)

Gick isäng och efter en stund med ljudboken har jag sovit gott hela natten, mellan 1 och ½7 då väckningen var ställd.


Nu väntar jag på värmepumpstekniker så jag ska ut och dra fram belysning.

nån plusgrad ute och mörkt så inga bilder men mer kommer troligen under dagen här på bloggen.

 

Av Jan Sandström - 25 november 2019 00:15

Det är MÖRKT här i stugan och det blir en tidig morgon imorgon då jag får besök av Norrlands kyl och värmepumpar./

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30
<<< November 2019 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards