jans

Alla inlägg den 8 november 2012

Av Jan Sandström - 8 november 2012 20:58

Konstigt att man ändå inte orkar äta mer än två paltar, och då menar jag inte sådana där små kulor som man kan köpta.

Det här är Ingers goda grå klumpar   


Men det man stoppar in måste ut och en av dem tror jag redan är spolad ned   

Av Jan Sandström - 8 november 2012 14:30

Det blev ingen tur till stugan för att starta frysskyddet.


Däremot blir det palt till middag   

Av Jan Sandström - 8 november 2012 13:09

Jag har klickat på någon länk för att koppla bloggen till Facebook.

Men det konto jag en gång hade stängde jag ned efter att ha bytt E-adress och lösenord till något helt okänt.

Men det verkar ändå som om jag har ett konto kvar där, men jag vet inte hur jag kan komma åt det.

Och det är inget jag är intresserad av, Fejan är inget som jag lockas till.

Det finns andra ställen på nätet som inte är lika röriga.

Av Jan Sandström - 8 november 2012 09:08

Något väldigt viktigt men vågar jag vänta.

Vad, jo jag har glömt starta frysskyddet på/i den inkommande vattenledningen i stugan.

Då är frågan om jag ska åka upp enbart för att starta den eller vänta tills vi ska upp.

Det är ju ingen akut sak då det ska till en hel del kyla för att det ska hända något där den ligger.


Jag tror jag väntar ett tag, till efter 12 då Maria kommer hem från skolan så kan vi göra en tur upp så hon får se hur det blev med nya fönstren, som hon inte sett.

Det är ju väldigt fint väder idag, solen skiner från en blå himmel och det är nästan vindstilla.

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards