jans

Alla inlägg den 23 november 2012

Av Jan Sandström - 23 november 2012 21:04

Men jag har inte hittat något egentligt fel, det kommer jag nog aldrig att göra.

Nu ska Worf begå självmord med Rikers hjälp, bara för att han blivit förlamad.

Men jag vet att han är med i nästa avsnitt så han gör det inte   

Jag ser naturligtvis på Star Trek TNG, säsong 5 avsnitt 16.


Men visst är det läckra skor hon har i reklamen för nån MTW-serie.

De där turkosblåa högklackade    sandaletterna.

Av Jan Sandström - 23 november 2012 12:56

Min son Anders skrev ett inlägg i vår gästbok, tänkte jag kunde sprida den reklamen vidare.

Nu vet jag ju inte hur många här runt Umeå som läser det här men är det bara någon är det bra.

Så här skrev han:


Tänkte bara uppmärksamma andra om mitt nya jobb SkiUmeå. Ett projekt för att främja skidåkning i Umeåområdet inför kulturhuvudstadsåret 2014. Är anstäld på 25% av Friluftsfrämjandet för att jobba med ett av mina största intressen. Alpin Skidåkning. Har startat en blogg på www.freeride.se/blog/skiumea/ Där kan ni följa mina olika delprojekt för att göra Umeå till en attraktivare Snöstad med mängder med spännande aktiviteter.

 

Nästan så att en fak känner sig stolt över barnen när det går bra för dem.   

Av Jan Sandström - 23 november 2012 12:37

Politik är något jag egentligen inte sysslar eller intresserar mig av, men.

Jag har märkt, och säkert många med mig, att gör/tycker de röda/blå något så är snabbt de blå/röda framme och tycker tvärtom, och kastar skit omkring sig.

Det spelar egentligen ingen roll vad det är utan det är bara så.

Sedan pratas det sällan om något positivt utan det är mest skitkastning på den andra sidan.

Det är skönt att inte engagera sig politiskt för det verkar vara något erbarmerligt enfaldigt enkelspårigt.


Det enda som skulle vara positivt är ju bra betalt under och efter fullgjort uppdrag.

Men det gäller ju att man har teflonhjärna så att all skit som man får rinner av, och det verkar ju de flesta politiker ha.

Skönt ändå att jag inte är politiker för jag skulle inte stå ut en dag med det.

Av Jan Sandström - 23 november 2012 11:13

Det ÄR irriterande med alla dessa reklamrutor som ska blinka, rulla och fladdra på sidorna.

Men snart har jag väl lyckats blockera alla.


Ska gå in i köket och ta en kopp kaffe så nu får jag se OM den är igån när jag kommer tillbaks, eller om jag slänger ut datorn.

Av Jan Sandström - 23 november 2012 10:45

Den har samma fel som tidigare då den envisas med att stänga av sig själv och andra hyss.

Satte in ny hårddisk och helt ny installation men samma elände.

Den stänger alltså inte av sig med att bara bli svart utan den stänger fönster för fönster som om jag normalt stänger datorn.

Men det händer att den plötsligt vill spara en hemsida eller öppnar adressboken i mejlen eller nästan vad som helst.

Nu börjar jag starkt misstänka tangentbord eller musen men det låter ändå inte som att det är det.


  IRRITERANDE är bara förnamnet     

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Skapa flashcards