jans

Alla inlägg den 14 november 2012

Av Jan Sandström - 14 november 2012 11:09

Kände mig bara tvungen att dokumentera att jag varit lite lat på sistone.

Har liksom inte "idas" raka mig på några dagar och då blir det som det blev.

 

Men nu känns det bara jobbigt att ta hand/bort det.

Av Jan Sandström - 14 november 2012 10:52

Varje dag är ju faktiskt dagen efter den förra dagen och således dagen före morgondagen.

Jag tog sovmorgon i dag också, vaknade ½10.

Skulle bara ligga och dra mig lite efter att ha släppt in Gunnar vid 8-tiden men så gick det som det gick.

Skönt var det i alla fall.

Det kan ju vara en bidragande orsak det att jag tog ett extra litet vitt iller innan jag gick till säng i går.


Men så gråtrist som det är i dag skulle man lika gärna kunnat ligga kvar hela dagen.

+1° och regn, fint skridskoföre för trafikanter alltså och det varnar de även för i tidningarna.

Men skönt ändå att det inte snöar, egentligen är det här en skön årstid.

Varken trädgårdsarbete med gräsklippning eller snöskottning utan bara ledig tid, för den som har det.

Men många är nog besvikna och längtar utomlands till solen, dock inte jag.

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Skapa flashcards