jans

Alla inlägg den 14 december 2012

Av Jan Sandström - 14 december 2012 20:07

Hittade dessa under mina sökningar.

 

Fantastiskt med uppfinningsrikedomen men tragiskt att männislor ska måsta använda PET-flaskor till skor och inte få ha riktigt på fötterna.

Av Jan Sandström - 14 december 2012 19:13

Hittade ju även dessa när jag sökte på snöskor.

 



Storleksmässigt fungerar dem nog på snö

men de nedan vet jag inte koplingen, kanske ska glittret förknippas med snökristaller.

 

Ser i alla fall ut att kosta ganska mycket.

Av Jan Sandström - 14 december 2012 18:55

Jag fick en förfrågan efter sexiga snöskor.

Men det va marigt, hittade dessa till att börja med.

 

Hittade på adress http://elsa.elle.se/snoskor/


Sedan hittade jag dessa uppblåsbara på adress http://feber.se/tag/sn%C3%B6skor

 

Det är meningen att man ska ha dem i bilen eller snöskotern passar bättre.


Men när man pratar om snöskor är det nog dessa man främst tänker på

 

Dessa och andra finns att köpa på http://www.trapperprodukter.se/snoskor/


Men några högklackade sexiga hittade jag inte.

För det är ju främst höga klackar man förknippar med sexigt fast någon kanske tycker de uppblåsbara är sexigast.

Dock inte jag.

Däremot stötte jag på dessa 66 cm höga när jag sökte runt.

 

De är/var till salu på Bukowskis

http://www.bukowskismarket.com/items/348838-joann-tan-high-high-heels



Så nej Maria, några direkt sexiga snöskor hittade jag inte.  

Det får bli fiskarna.

Av Jan Sandström - 14 december 2012 17:50

Inte kan då jag påstå att det här är något att ha på fötterna.

men jag vet att det finns dem som gillar dessa ballet.

 

Men jag ger   till dessa.

Ska det va snyggt är detta sexigare.

 

Rött och tight   =6igt

Fast jag börjar gilla vitt också, håller kanske på att bli gammal.

Av Jan Sandström - 14 december 2012 17:43

Men allt finns tydligen.

 

Men jag tycker de ser lite väl plastiga ut och de verkar vara uppblåsbara om man ser nippeln baktill.

Ingen aning om vad det egentligen är för något och ska användas till, om de ska användas till något.

Av Jan Sandström - 14 december 2012 16:21

http://www.shoehouse.us/

Fast jag skulle vilja ha något högklackat, fast då blev det trappor och det klarar jag ju inte av.

Hiss i klacken kanske.

 

Nä jag trivs gott där jag bor.

Av Jan Sandström - 14 december 2012 15:07

Då kan man ha dessa.

 

Av Jan Sandström - 14 december 2012 00:15

 

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Skapa flashcards