jans

Alla inlägg den 20 december 2012

Av Jan Sandström - 20 december 2012 18:40

Vad ska man tro om det här egentligen.

http://www.youtube.com/watch?v=kGDyNDpTA_E&feature=related

Det var en hel del uppmärksamhet i fjol men sedan blev det tyst.

Men nog ser det mystiskt ut på filmen.


Hittade en film till

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=zNgOwIiJ68Y#!

Av Jan Sandström - 20 december 2012 15:55

Klockan 2 tog jag min medicin, skulle göra kaffe men märkte då att jag hade ett grått fält på vänster öga som skymde ned mot näsan.

Jag provade att röra ögat fram och åter och fältet följde med men sedan blev det snabbt större, eller det blev grått på flera ställen, tror det var så.

Men när jag skulle hälla upp mjölk i kaffet såg jag faktiskt ingenting på vänster öga, allt var slusgrått, som om jag hade grymt skitiga glasögon.

Jag var då helt säker på att jag blivit blind men varför såg jag grått.

När jag trevade mig eller gick in till kontoret så kom så sakterliga synen tillbaks.

Gick till toan men såg ingenting i ögat.

Det jag undrar över är om jag hade en hjärnblödning fast jag kände inte av någonting.

Drack ändå upp kaffet och gick till sängen där jag lyssnade ett tag på boken. (50 nyanser av honom eller 50 Shades of Grey som originalet heter)


Men jag blev skiträdd då det hände

Av Jan Sandström - 20 december 2012 12:53

Ja se det snöar, ja se det snöar, allting är vitt vitt vitt.

 

Jag är mer än less på snön.

Kallt är det också, -5,6° och svag vind från sydost.

Av Jan Sandström - 20 december 2012 10:11

EXTRA

INGEN domedag i morgon!

Och jag som övertrasserat alla mina konton.

Skit också.

Av Jan Sandström - 20 december 2012 00:15

 

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Skapa flashcards