jans

Alla inlägg den 12 december 2012

Av Jan Sandström - 12 december 2012 20:39

på rubriker   

Men bilder har jag många av.

 

Kan vara praktiska på hemligt uppdrag.

Svårt att spåra den som gått.


 

Inte bra att ha på krogen och i fyllan

Man kanske försöket ta på sig dem helt galet.

 


Men snygga, knappast.   

Av Jan Sandström - 12 december 2012 20:04

Det finns så otroligt mycket galet på nätet.

 

Man kanske inte ska ha dem ute i minusgrader och

jag undrar om det är levande fiskat men tvivlar starkt.

Av Jan Sandström - 12 december 2012 18:53

Hur ställer man sig till detta?

 

Men de måste vara svåra att gå i.

Av Jan Sandström - 12 december 2012 16:58

Hmmmm, hur funkar dessa egentligen?

 

Idag med snöfall är dessa ingen höjdare, utomhus alltså.

Av Jan Sandström - 12 december 2012 16:16

Har gjort en ny säkning på knasiga saker till fötterna.

Hittade några bilder på Elsas blogg


Lägger upp någon nu och då.

Den här t.ex är riktigt tuff.

 

Kobi Levi har designat “Chewing Gum“-skon som ni ser ovan. Det ser ut som när man lyfter foten efter att precis ha trampat i tuggummi. Kobi har förevigat det ögonblicket genom att göra en högklackad sko, där klacken är det klistriga rosa tuggummit.

Av Jan Sandström - 12 december 2012 15:27

Det är bara 9 dagar kvar.

Men det jag undrar över är, går välden under på morgonen eller kvällen.

Vore ju faktiskt intresant att veta om man ska leva sin sista dag den 20/12 eller vänta till den 21:a.

Jag menar, skulle världen gå under 23:59 kan man ju faktiskt se den där filmen sista kvällen i stället för kvällen innan.

Eller den som tänker supa sig full, han kanske inte har någonting kvar att dricka nästa dag.

MEN tänker man ägna sig åt ohämmad sex och gör det den 20/12 och så får man en kväll till att ha kul på, det vore ju positivt.


Jag har då inte köpt några julklappar och den som köpt åt mig kan ju ge mig dem i tid innan den stora smällen eller vae det blir.

Nä jag tror inte världen går under den 21/12   

Av Jan Sandström - 12 december 2012 13:49

Min medicinklocka som är som Skalmans mat och sovklocka.

Tre gånger per dygn ringer den (06-14-22) och utan skulle jag glömma allt som oftast.

 

Min dagliga dos fiv mig snart.

Jag är less på att äta detta men behöver så väl.


Trodde jag började få slut på de gula och var orolig då jag inte heller fick ut mer, jag hade fått påstod läkaren.

Sedan hittade jag en hel kartong bakom allt i garderoben så nu har jag så det räcker över nyår.

Jag var orolig för att det skulle bli som i fjol höst. Men det berättar jag om någon annan gång.


Nu tror jag plogen 'r här så då blir det ut och skotta igen.


Av Jan Sandström - 12 december 2012 12:14

Så här såg det ut på vår tomt.

 

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Skapa flashcards