jans

Alla inlägg den 10 december 2020

Av Jan Sandström - 10 december 2020 14:22

Jag fick just ett mejl från någon Yon Ringelspaugh men en inte allt för begriplig text enligt följande.

"Jag delar intima ögonblick på cam och auditionvideos med ett gott gammalt onanerar. Om du vill ha något gjort rätt, gör det själv.

 

Varje längtanslag och poke fångas i HD så att du kan njuta av det. Kommer du att vara modig nog att kontakta mig på sidorna på sidor med sensuell ensam tid? När du behöver något annat , jag är här.

 

Tänk på detta avsnitt del av vuxenunderhållning och del vuxenutbildning.

Kraft är i din hand!

Var en del av mina spelet och lära dig lite när du är på det.

Min video är med ljud, var försiktig eller använd hörlurar, eller var ensam 😜 "

 

Det var en länk till nån video i mp4 vilket jag INTE klickat på men ska dom fånga någon lättlurad bör det väl vara lite mer begriplig svenska i texten.

Ibland kan det vara roligt att få mejl men nu tar jag en stund på soffan, med ljudboken i lurarna utan onani    




Av Jan Sandström - 10 december 2020 14:06

Postnord kom med de två sista paketen från Zooplus, det är Maria som beställt men jag hade också kattmat med.
Men det fjärde paketet vägde ingenting, eller 185 gram vilket inte kan vara mer än kartongen.

 


Så jag öppnade och hittade tre små kuddar i den.

 

I alla fall är Lycka, Anders katt alldeles galen i både kartongen och innehållet så hon fick en kudde att leka med.


Av Jan Sandström - 10 december 2020 09:22

Torsdag den 10/12


Igår skrev jag ut julhälsningen innan jag åkte upp till Jula och köpte några saker jag behövde, men glömde ändå en sak.

Kom hem och åt lite fil innan jag körde över till Anders i Stöcksjö där vi satte fast ett eluttag.

Det blev en enkel lösning då det troligen ska renoveras i kontorsstugan.

Men tidigare ägare har nog gjort allt själv där och det är frågetecken hur det är kopplat. Enligt mig helt konstigt och inte enligt praxis.


Efter jobb och prat blev det kaffe och en helgalen katt, vi har inte haft problem med julgranen tidigare då Gunnar mest legat och sovit under den men Lycka busar verkligen och medveten om att det är otillåtet.

Nu tror jag det blev en krok i taket och snöre som höll den upprätt.

Jag körde hem och tog in två kartonger med kattmat som levererats, sedan sålde jag datorbordet som legat ute på Facebook.

Det ska hon komma och hämta idag.


Datorpyssel och annat innan det blev en stund på soffan och ljudboken, men Gunnar ville inte ligga hos mig mer än någon minut innan han skulle ut.

Inger kom hem, middag och de tre julkalendrarna innan det blev julfilm på TV 8 för mig.

My Christmas Love och en julfilm liknande många andra.

Gick isäng och har sovit gott, upp efter 7 och morgon rutinerna.

Jo väderstationen trilskas, eller   ganska ordentligt, funkar, funkar inte, funkar, funkar inte.

Nu har den tydligen kommit igång igen.


Idag kommer fler paket, två levereras hit hem. Troligen får jag klädhängaren   idag men den hämtar jag ut senare och tidigt på morgonen.

Anders kommer med buskatten som ska få vara här hos oss några dagar och så kommer hon och hämtar datorbordet.

 


Ute har jag +2,9° och sydlig vind, lite ljusare och väderstationen kanske visar något som stämmer med verkligheten.

Vädret på Vallmovägen 15 i Umeå

Aktuella värden:
2020-12-10 09:30:10

Temperatur: 3,1 °C
Lufttryck: 1013,2 hPa och Rising
Luftfuktighet: 86 %
Vindstyrka: 3,6 m/s från SSW,
i byarna 5,8 m/s
Kyleffekt: -0,2 °C
Inne hos oss. Temp: 21,0 °C Fukt: 42 %


Nederbörd.

Timmen: 0,0 mm
Dygnet: 0,6 mm
Gårdagen: 0,3 mm
Månaden: 26,4 mm
Året: 750,9 mm

Dagens
högsta - lägsta.
Gårdagen
högsta - lägsta.
Temp - Max:
3,3 °C
Klockan:
09:05
Temp - Max:
2,6 °C
Klockan:
10:09
Temp - Min:
2,0 °C
Klockan:
00:00
Temp - Min:
0,9 °C
Klockan:
06:17
Lufttryck - Max:
1013,2 hPa
Klockan:
09:29
Lufttryck - Max:
1014,1 hPa
Klockan:
00:50
Lufttryck - Min:
1011,9 hPa
Klockan:
00:38
Lufttryck - Min:
1011,3 hPa
Klockan:
15:52


Dagens sol och måntider.

Gryning: 08:01
Sol upp: 09:15
Sol ned: 13:49
Skymning: 15:03
Dagsljus: 07:02 tim:min
Dag längd: 04:34 tim:min
Morgondagen: There will be 3min 4s less daylight tomorrow
Måne upp: 01:43
Månfas:
Waning Crescent
Moon
Måne ned: 13:05


Till den ordinarie vädersidan
och vår webbsida.


Så här ser det i alla fall ut här och i stugan.

     


Vi har faktiskt lite snö här.   


   

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2020 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards