jans

Direktlänk till inlägg 20 december 2015

Utan mat.

Av Jan Sandström - 20 december 2015 11:00

Hjälp! Vi har slut på mat och kan något handla åt oss innan ni kommer hit?

Det här är alltså riktat till barnen som ska komma hit om en stund.

Kan någon köpa ett antal burkar av detta, säg 6-10 st ungefär.

 

Det är ju det enda Mirabell äter och jag tog det sista nu på morgonen.

Eljest kan jag åka iväg och handla i eftermiddag, nu ska jag skriva dagens godmorgon.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jan Sandström - Torsdag 6 juni 07:39

Torsdag den 6/6   och det är alltså vår nationaldag som ska firas stort.     Men igår blev det jobb här hemma och på förrådet, Inger oljade möbler och annat men först åkte vi till Vindeln där jag pratade med mekanikern och om min jordfräs....

Av Jan Sandström - Onsdag 5 juni 07:22

Onsdag den 5/6   Igår så föddes den första ungen, eller kläcktes säger man väl om fågelägg. Det är Fru Rauer som fick första för året och ägget kläcktes runt kl. 21:02, och det mesta av ungen var ute kl. 21:12. Allt enligt Rune Aae på Faceboo...

Av Jan Sandström - Tisdag 4 juni 07:27

Tisdag den 4/6   Idag blir det   till barnbarnen Alex och Harrys morfar Michael som blivit ett år äldre.   Men även till Rune Aae i Norge blir det ett litet   Han sköter och håller i kamera m.m. på fiskgjusarna i Oslofjorden.   ...

Av Jan Sandström - Måndag 3 juni 07:45

Måndag den 3/6   Igår skulle jag ju försöka få dit förrådsdörren eller åtminstone få klart förstärkningen under tröskeln då dörren både hamnar högre och längre ut. Men, tja som vanligt är jag inte som Sickan, eller jag kanske är det för hans pl...

Av Jan Sandström - Söndag 2 juni 07:02

Söndag den 2/6   Igår ska ju Alice ha haft födelsedag och hela 2 år blev hon. Men det var inget som hon verkade bry sig om. Men ändå säger jag nu   kisse som ligger i mitt knä.      Jag steg i alla fall upp tidigt och efter frukost med bl...

Presentation


Jag och Inger på trappan till fågelnästet på Granö Beckasin där vi firade 45-årig bröllopsdag 26/5 2024

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< December 2015 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards