jans

Alla inlägg den 6 augusti 2021

Av Jan Sandström - 6 augusti 2021 08:58

Fredag den 6/8


Igår vaknade vi hhemma och under dagen kom Anders med Atho förbi men Lycka ville inte följa med hem.

Peter och Emil kom förbi och kapade en rundstav.

Erik kom förbi och pratade en stund.


Jag hade dragit ut husvagnen på gatan och så gjort den i ordning.

Packade och lastade bil och vagn och så hittade vi igen Lycka som låg under överkastet på vår säng.

Hon fick vackert följa med när jag skjutsade Inger och så lämnade jag henne hos Anders i Stöcksjö.


På väg hem tankade jag och då Inger var borta dansar jag på bordet, nästan för jag gick in och handlade.

 


Två grillkorvar på pommes men utan tillbehör och i en pappbox då jag tog hem och åt.


Hämtade Inger och så blev det kväll.

Har sovit gott och väckning klockan 6, vi ordnade det sista och sa hej då till Gunnar som nu får dras med kattvakten som även sköter hus och hem medan vi är på rull.


Ned till Mosjön norr om Ö-vik och hörde nu på radion att E¤ är stängd vid hörnefors 3 mil söder om Umeå för en trafikolycka men det är inte vi som är inblandade. 


Nu frukost med vår färgglada duk för att straxt åka vidare söderut.

   

Fint väder och runt 19°

Lite trafik och vi tar det lugnt.

    

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Augusti 2021 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards