jans

Alla inlägg den 12 november 2022

Av Jan Sandström - 12 november 2022 08:34

Lördag den 12/11


Igår lastade jag grejor på släpen, plockade ihop det sista på tomten, nåja det finns en hel del kvar som björkar och gräsmatta m.m

 

Hmm, varför blev det så mycket svart på bilden nu då?  


I alla fall så åkte jag efter lunch upp och handlade lite på ÖoB innan jag åkte över till Peter o Emil, kaffe och prat innan jag tog med mig Emil (vårt barnbarn) och åkte hem.

Kopplade släpen och packade lite mer i bilen och så fick vi vänta en stund på Inger.

Hon kom från jobbet och vi åkte direkt hit till stugan.


En enkel middag och jag kollade runt här lite, till slut gick grabben isäng och vi kunde se de två sista avsnitten på Karppi innan det blev sängen och jag har sovit gott till 7 då jag steg upp.


Solen skiner men det blåser ganska ordentligt.

Men jag ska ut och jobba i varmförrådet där hyllor ska upp. Jag har några tillkapade och så ska jag borra för att dra närverksledning.


Efter lunch tar vi en tur in till Vindeln för att kolla på ställen och var vi kan tänkas bo i framtiden.


Det ar väl runt +7 grader då jag steg upp och det är det nu också och nu kom solen fram.

Jag ska klä på mig och gå ut och jobba nu och får kanske hjälp senare.


Morgonbilderna ser ut så här.

            

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2022 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards