jans

Alla inlägg den 2 mars 2023

Av Jan Sandström - 2 mars 2023 11:05

Ni har väl inte missat att vi är på väg att sälja huset och än har vi inte skrivit på något kontrakt.

Så kika på Uniks sida med vårt fina hus.


  


Men jag har gjort en egen sida med egna bilder jag tagit under åren och nyligen.
 

Av Jan Sandström - 2 mars 2023 08:56

Torsdag den 2/3 och 44 dagar kvar.


Igår sågade jag sönder hyllplan så att bitarna ska passa som hyllor i garderober, hoppas då att de passar.


Plockade om lite i garaget och satt ute med kaffe, pratade en stund med en granne som bott längre än vi här.

Måste fråga när de köpte sitt hus.


Eljest gjorde jag inte så mycket, mest satt jag här i kontoret men det blev lite plock här inne.

Gjorde middag, värmde rester och kokade ett broccolihuvud.

Åt till en halvtralig film så jag fortsatte med Star Trek.


Snön rasade från halva förrådstaket men inte sidan jag trodde skulle rasa av.

     


Trött så det blev en tidig kväll och Gunnar höll sig ute då det var varmt men jag hade min UFO-tidning.

Inger kom hem och jag har sovit gott.


Idag blir väl som tidigare dagar men nu har i alla fall Otis vaknat och är sällskaplig, även Bella är uppe och stryker sig runt benen.

Gunnar kom in på morgontimmarna och ligger nu och sover i sovrumsfönstret.


+2,7° och 2,0 m/s från sydost så det syns nu att snön sjunkit ihop ganska mycket.


Morgonbilderna idag ser ut så här.
          

Presentation


Jag fotar Inger med mobilen uppe på Trollstigen i Norge.
Toppbilden tog Inger uppe på Saltfjell i Norge den 1/9 2022.

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Mars 2023 >>>

Tidigare år

Arkiv

Fråga mig

22 besvarade frågor

Senaste inläggen

Senaste kommentarerna

Länkar

RSS

Besökare

free counters

Besöksstatistik

Kategorier

Min bloggästbok


Ovido - Quiz & Flashcards